bestelinformatie

bestellen

Omdat wij zo groen mogelijk willen werken, geldt bij ons niet ‘vandaag besteld, morgen in huis’. Veel van onze productie locaties, leveranciers en ontwerpers zijn in Nederland gevestigd, wat betekent dat de CO2 uitstoot van het transport zo laag mogelijk is. Dit is natuurlijk ook gunstig voor de levertijden: voor de meeste artikelen is deze 4 tot 10 dagen. Soms maken we echter de keus om pas te produceren wanneer een bestelling geplaatst is. Dit om onnodige voorraden en de bijbehorende nadelen, te voorkomen. Dan kan het dus zijn dat je wat langer moet wachten. Wij hopen hierbij op je begrip.

meubelen

Omdat bij onze banken, kasten en tafels nog diverse mogelijkheden zijn in materiaal, maat en kleur, worden deze producten pas gemaakt als je bestelling definitief is. We helpen je graag bij het maken van de verschillende keuzes. Wij zullen contact met je zoeken en al je wensen met je bespreken. Desgewenst zijn de meubelen te bekijken, e.e.a. gaat in overleg. Zodra je helemaal tevreden bent en betaald hebt bestellen wij het meubel en zorgen wij ervoor dat het zo snel mogelijk bij je thuis bezorgd wordt.
Voor salontafels, bijzettafels en stoelen geldt hetzelfde, tenzij een levertijd bij het product staat aangegeven.

installatie

Voor banken en eettafels geldt dat wij ook installeren. Dit betekent dat wij deze spullen bezorgen en plaatsen bij je thuis. Salontafels, bijzettafels, eetkamerstoelen en kasten worden met goede montage handleiding verstuurd, zodat je deze zelf in elkaar kunt zetten.

kado service

Verras iemand anders of jezelf met een origineel ingepakt kado. Je kunt bij je bestelling voor onze kado service kiezen. De kosten hiervoor zijn
€ 2,50, waarvan € 1,50 naar een goed doel gaat. In 2018 is dit de Plastic Soup Foundation. Lees meer over hen bij kado service.

bezorgen

verpakking

Ook bij het verpakken denken we aan het milieu. We werken met een 100% natuurlijk beschermmateriaal wat gemaakt is op basis van maiszetmeel wat verdwijnt door het te besproeien met water. Dit combineren we met een luchtkussenfolie, die voor 50% uit gerecyclede materialen bestaat. Verder gebruiken we FSC papier of karton, dozen en ander verpakkingsmateriaal gebruiken we zoveel mogelijk opnieuw. We gebruiken eco tape van papier i.p.v. pvc tape, dit kan tegelijk met de dozen gerecycled kan worden.
Natuurlijk pakken we alles zorgvuldig in. Mocht er eventuele schade tijdens bezorging opgelopen zijn, dan horen wij dit graag. Stuur ons hiervoor een email en we nemen contact met je op.

wat is de status van mijn bestelling

Heb je een of meer producten gevonden in onze webshop? Dan kun je deze in je winkelmandje leggen. Als je alles hebt gevonden, vul je je gegevens in en doorloop je de stappen van het bestelproces. Je ontvangt een e-mail met de orderbevestiging en factuur. Let op: bewaar je factuur goed, want dit is tevens je garantiebewijs.
Je ontvangt een Track & Trace code per e-mail waarmee je het pakket kunt volgen op de website van de bezorgdienst.
Zoals hierboven al aangegeven gaat het bij meubelen iets anders. Zodra je helemaal tevreden bent, bestellen wij het product voor je en houden je per email op de hoogte van de levertijd. Het meubel wordt bezorgd en geïnstalleerd op een met jouw vooraf besproken datum en tijd.

wijzigen bestelling

Wil je een online bestelling wijzigen of annuleren? Geen probleem. Neem hiervoor zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 werkdagen na het plaatsen van je bestelling contact met ons op.

wat zijn de bezorg kosten

Wij bezorgen gratis voor alle webshop bestellingen boven de € 50,- Voor bestellingen onder de € 50,- vragen wij € 6,95 per bestelling. Voor een aantal van onze meubelen gelden afwijkende bezorg kosten. Je wordt hierover geïnformeerd. Voor de bezorging naar andere landen dan Nederland zijn de bezorgkosten op aanvraag. Wij streven ernaar de bezorg kosten zo laag mogelijk te houden.

betalen

Bij ons kun je eenvoudig en veilig betalen. Wij werken samen met de payment service provider STG Mollie Payments. Je zult dit dan ook op je afschrift zien. Wij vragen je altijd vooraf te betalen. Dit omdat wij niet alles op voorraad hebben en speciaal voor jou gaan bestellen. Je kunt bij ons betalen met  IDEAL en met je creditcard (Visa, Master en American Express).

retour

Het kan natuurlijk voorkomen dat je aankoop niet helemaal naar wens is, om wat voor reden dan ook. Geen probleem, wij bieden je daarom een zichtperiode van 14 dagen na ontvangst van het product. Binnen deze 14 dagen kun je dus je aankoop retourneren. Neem na ontvangst zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Let op! Onze meubel collectie kan niet geretourneerd worden.

zo gaat het in zijn werk:

  • Binnen 14 dagen na ontvangst stuur je ons een mail
  • Vervolgens geven wij je instructies over het terugsturen van het product. Je ontvangt een link in je mail om een retour te betalen, een etiket te printen en af te geven bij een Post NL afgifte punt
  • Een retourzending kost € 6,95.
  • Verpak het te retourneren product in de originele verpakking en zorg ervoor dat het onderweg niet kan beschadigen. Graag een kopie van de bevestigings email in het pakket verpakken. Schade die ontstaat tijdens het retour zenden zijn voor rekening van jou
  • Bij ontvangst van het pakket zullen wij het product bekijken. Indien het niet beschadigd is, zullen we je aankoopbedrag en eventuele verzendkosten terug storten.
  • Zoals hierboven al aangegeven geldt retour zenden of omruilen niet voor onze meubelen
  • Gebruikte producten kunnen niet geretourneerd worden. We willen graag een volgende koper ook het product onbeschadigd en in de originele verpakking kunnen aanbieden. Wij vragen hiervoor je begrip.

garantie

Voor alle producten op onze website geldt dat de wettelijke garantie van toepassing is. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wij zijn verantwoordelijk voor het leveren van een goed product. Dit product behoort geen gebreken te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik. Is dit toch het geval, dan zorgen wij voor herstel of vervanging van het product of het terugstorten van het aankoopbedrag.

Aan het bovenstaande recht is geen termijn gekoppeld. Het ene product gaat immers langer mee dan het ander en van het ene product mag je meer verwachten dan van het andere. Deze regels staan in de wet en in onze algemene voorwaarden vermeld.

Bij ons geldt je factuur als garantiebewijs.

klacht indienen

Wij stellen onze collectie met veel passie samen. We hechten veel waarde aan kwaliteit en service. We horen het daarom graag als je ergens niet tevreden over bent. Stuur ons dan een mail en wij nemen contact met je op.